3/27/2013

3ways to wear: Peplum

As I wrote in the Spring/Summer 2013: Peplum post, I love the silhouette of peplum items; 
The peplum emphasizes the waist and hourglass structure of the female body.
In this post I'm showing 3 ways to wear a peplum item: day to night.

כפי שציינתי בפוסט Spring/Summer 2013: Peplum, אני מאוד אוהבת את הצללית שהפפלום יוצר. הוא מדגיש את המותניים ותורם ליצירת סילואט שעון חול נשי.
בפוסט הזה הכנתי לכן 3 הצעות לבוש לשילוב פפלום מהבוקר ועד הערב.

Day at the office:

Brunch time with friends:

Night out:




2 תגובות:

  1. ואוו לוקים ממש הורסים!!!
    אהבתי את הלוק האחרון הגלאם ואוו הכי לצאת לאיזה מסיבה
    יש לי את החולצה ההורסת של סלין עדיין לא נלבשה
    אני מחכה לרגע המתאים חחח

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מתוקה!
      גם לי יש את החולצה של סלין, היא מדהימה! אני בטוחה שכשתמצאי את הרגע המתאים תקבלי המון מחמאות עליה :)

      מחק

Thanks for stopping by and having a read; I love reading your comments, it
really makes me smile
!If you like my blog, please follow and stay updated
xoxo
Meital